woensdag 8 december 2010

Restaurant Meadows Nijkerk

Ziet er gezellig uit he? Ik zat heerlijk naast een knetterend open haardvuur, gestookt op echt eikenhout. Eerst een lekker wijntje en een stukje brood, de boter was niet helemaal ok maar het voorgerecht was erg lekker: Rilette van gans met een garnituur van witlof en appel.

Nou, maar dat komt me toch wel bekend voor! Dit behang hangt in de nieuwe en verbeterde masterbedroom van meneer Rinsma en mevrouw de Vries thuis, en dan wel in de lichtblauwe uitvoering. Ach. Als dat geen Home Away From Home gevoel genereert, tell me what will?


Een brique van deeg met een vulling van bospaddestoelen en uien. Wat moeten die groene balletjes daar nou naast? Het is inderdaad bijna kerst en kerstballen komen tegenwoordig in allerlei gedaantes maar op de kaart stond niets over spruitjes. Ik snap best waarom...
Het is meer een veredeld idee van een loempia, de smaak was best wel lekker maar ik ga niet voor een tweede keer voor dit gerecht.

En dan,

tja

toch alles op...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten