maandag 22 juli 2013

Ardennen offensief

We zaten aan tafel onder de partytent. Lekker gegeten, op tafel lag een foldertje van het WiFi gedoe hier op de camping. Had ik opgehaald na het zwemmen, Kun je internetten bij je kampeerplek tegen betaling. 'Hey!' zei mejuffrouw Rinsma: 'Dat hadden we in Spa op de camping ook!' En een half uurtje later: 'Hey! Ik kan gewoon online hier! Mama had een maand internet gekocht en dat is nog twee weken geldig. ik weet de code's uit mijn hoofd. Ik schrijf ze wel even op.'
Ik werd er stil van. Ik, internetfanaat maar als zuinige Hollander niet bereid om er veel geld voor te betalen, krijg nu gratis internet op mijn eigen laptop, in mijn eigen tuinstoel, onder mijn eigen partytent omdat de evil ex een maand internet kocht terwijl ze maar twee weken in de Ardennen zat. De evil ex hoorde dat ik ook mee was om mejuffrouw Rinsma op te halen in Spa en zei: 'Oh dan zal het wel heel snel gaan regenen ook.' *censuur* Evil ex, heel hartelijk dank. Dit is heerlijk zoete wraak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten