zondag 1 augustus 2010

Stinkkaas en andere vakantieboodschappen






Frankrijk is het land van het lekkere eten. Wat 'lekker' is, is natuurlijk voornamelijk afhankelijk van je smaak. Zo vind ik hele andere dingen lekker dan de Rinsmas en zij weer andere dingen dan ik. Dus alle kaas die ik in Frankrijk at of kocht, werd door mejuffrouw Rinsma steevast afgedaan als 'stinkkaas'. Ook in de vele gevallen waarin de stank slechts ontstond na gebrek aan koele opslag.

Dit is de buit:
Alles bij elkaar toch nog best veel. Als het aan mij had gelegen had ik nog een aanhanger franse boodschappen meegenomen maar de auto was al aan de volle kant. Ik denk dat de meeste dingen binnen een maand wel op zijn. Jammer. Of, toch weer een reden om even naar het Zuiden af te zakken....? Ik ben er alweer klaar voor.....

2 opmerkingen:

  1. Pfffffff en wie krijg je daar allemaal voor op visite, mijn hemel das veul!!!!! Haha! Maaaaaaaarrr lekkeeerrrrr!!!! En tja weer afreizen naar het Zuiden lijkt mij niet verkeerd maar volgens mij zit de koelkast voor nu wel tjokvol, jammie jammie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, jullie reactie op mijn site stond bij de spam en die heb ik per ongeluk gedelete. Gelukkig had ik zelf al wel de link aangeklikt. Wil je nog een keer je reactie achterlaten?
    groeten,
    Edith

    BeantwoordenVerwijderen