woensdag 4 augustus 2010

Wat cijfers en feiten

In onze vakantie naar Frankrijk:
  • maakten we 1711 foto's
  • betaalden we ca. € 72,- tol
  • reden we ca. 2730 km
  • tankten we ongeveer 275 liter benzine
  • sliepen we 15 nachten niet thuis
  • raakten we 1 afstandbediening kwijt
  • reed onze zwarte Signum V6 3.2 Irmscher 1:10
  • logeerden we 4 nachten in 3 verschillende hotels
  • sliepen we een nacht in een echt King-size bed
  • zagen we geen enkele avond tv
  • hadden we maar 3 dagen waarop het een beetje regende
  • waren we op het meest westelijke punt van Frankrijk
  • aten we bij elkaar zo'n 23 chocoladebroodjes en 20 croissants
  • kochten we 2 koelkastmagneetjes
  • zagen we 1x de dagelijkse lichtshow van 22:00 uur van de Eiffeltoren
Nu is het tijd om 'Frankrijk' af te ronden. Ik ga me nog druk bezighouden met diverse fotoboeken en dan is het langzaam tijd om weer wat nieuwe plannetjes te smeden. Zodra die wat concreter zijn zullen ze hier weer verschijnen. Update via mijn Hyves te volgen.

5 opmerkingen:

  1. Dat valt me nou tegen: 2 koelkastmagneten, haha. Maar dat King Size bed dat bevalt me dan wel weer. Oh ga gauw verder en bedenk iets nieuws, anders mis ik dit blog zo!!!!!!!!!!!! Ga gauw uw nieuwe plannen smeden, ik volg u!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cijfers en feiten!
    'k Ben heel benieuwd naar je nieuwe plannetjes. Vertel, vertel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi tat

    Ik heb weer erg genoten van je blogs, heerlijk weer...
    En natuurlijk jeugdsentiment van de reportage uit Frankrijk. Ik heb erg gelachen om de foto van je roze nagels...ik zie mij nog zo zitten in 93 mijn nagels roze lakken in Carteret-Barneville ( Frankrijk)
    Ook leuk om jou steeds vaker op de foto te zien ;) en kwebbel is al echt een dametje aan het worden, wat gaat de tijd snel..
    Ik ga je zeker ook hier weer volgen en die andere natuurlijk

    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Monique,'
    Wat ontzettend leuk dat je mij, ons toch nog steeds volgt. Heb je kaart voor 070710 gekregen, nog bedankt daarvoor, erg attent en lief :-)

    Heb jij nog een weblog dan, want ik ben je in dat opzicht helaas wel uit het oog verloren. Hoe is het met je Trollbeads??

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi tat

    Graag gedaan ;-)
    Ik heb geen weblog meer..was er toen helemaal mee klaar,nog wel wat af en toe op hyves maar ook niet meer veel.
    Met mijn trollbeads gaat het nog steeds prima haha heb nu 4 armbanden maar het is niet meer zo erg als in het begin, heb zoveel * bloos* ligt meer in een doosje dan dat ik kan dragen is ook zonde toch? En nog steeds pandora aan het sparen??Ik vond de houten kralen erg mooi van pandora..

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen