woensdag 18 juni 2014

Het regent oranje

Bij vertrek was het prachtig weer. Zonnig en een graad of 24. Ideaal kampeerweer dus. En geleidelijk werd het steeds een stukje minder. Een graadje eraf en een wolkje erbij. Nog steeds mooi maar geen weer om de hele dag puffend naast en in het zwembad te hangen. Meer weer om te fietsen enzo. Dus dat deed ik. En inmiddels is het buiten grijs, miezerig en momenteel gewoon ronduit regenachtig. De temperatuur is zonder vestje niet meer aangenaam. Dus wat doe ik? Ik zoek mijn toevlucht bij mijn vriendin die 10 km verderop woont. Daar draai ik een grote pan soep in elkaar en ga ik vanavond, samen met een hele bups anderen, naar de tweede Oranje-voetbalwedstrijd kijken. Ik blijf er een nachtje slapen ook. Je moet het toch zelf een beetje leuk maken op zo'n solo-vakantie, niet dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten