maandag 16 juni 2014

Solovakantie

Aangezien meneer Rinsma deze zomer heel andere plannen heeft (Kermis FM, iets met radio, zijn passie) besloot ik de caravan een maandje in Reutum te zetten. Er zelf eerst samen met meneer Rinsma een paar dagen te genieten, dan meneer Rinsma op de trein naar huis te zetten en vervolgens een weekje mijn eigen plan te trekken. En zo geschiedde. En zit ik voor het eerst van mijn leven in mijn eentje een week in een caravan. De caravan staat min of meer op geboortegrond dus ik ben absoluut niet zielig of eenzaam. En er moeten ook nog wat minder vakantie-achtige dingen worden geregeld dus dat kan ik dan mooi combineren. Verder moet ik nog een hele stapel boeken lezen, lekker zwemmen, veel fietsen, genieten, uitrusten en niks doen. Vrijdag vertrek ik weer en dan geef ik het stokje over aan mijn goede vriendin, die samen met haar man en zoontje al in geen jaren meer een vakantie hebben gehad. Ze gaan twee weken genieten op deze geweldige camping. Ik gun het ze van harte en hoop dat zij het hier net zo lekker en leuk zullen hebben als wij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten