zaterdag 11 augustus 2012

De stad doorgronden

Dat lukt nooit in een week. En 's avonds zit ik veilig in mijn oppashuis, in mijn eentje op kroegentocht vind ik niet meer zo aantrekkelijk. Overdag ben ik meestal wel de hort op, en meestal op de fiets. De Ten Katemarkt heb ik bezocht maar als je één markt gezien hebt, heb je ze eigenlijk allemaal wel gezien. Het is bij die ene kookuitspatting gebleven, de rest van de avondmaaltijden waren uitermate snel en gemakkelijk te bereiden. (Pizza, roti, paella, etc)
Bij Art Unlimited even los gegaan met ansichtkaarten, wat zijn er toch veel mooie plaatjes te koop. En vandaag is alweer mijn laatste dag. Ik steek straks de Amstel over naar de rivierenbuurt, die had ik nog niet gehad deze week. Winkeltjes afstruinen, het blijft leuk. En Amsterdam blijft ook leuk. Ik hoop op een herhaling!

1 opmerking: