woensdag 8 augustus 2012

Paradiso

Weer op de fiets maar nu de andere kant op. Eerst door het Frankendaelparkje gegaan, waar een grijs meneertje allerhande vogels stond te voederen. Nog nooit heb ik een reiger van zo dichtbij kunnen bekijken. Hij mij ook niet.
Verder langs de Amstel, prachtig fietsgebied. Dat je dan opeens per ongeluk langs Carré komt enzo. Dat vind ik nou leuk. In al mijn naïviteit nam ik de fiets aan de hand en ging de Albert Cuyp over. Niet doen! Kan niet! Te druk!
's Avonds kwam Rinsma langs, via Radio6 had hij 2 vrijkaartjes gewonnen voor het concert van Jimmy Cliff in Paradiso. En enkel en alleen omdat we nooit in Paradiso waren geweest besloten we te gaan. We zijn nu eenmaal niet zo'n fan van de Lee Towers van de reggae. Al was het wel mooi meegenomen om even naar zijn prachtige uitvoering van Many Rivers To Cross te kunnen luisteren. Meteen daarna werd weer een gezellige medley ingezet en vonden wij het welletjes. Een korte wandeling langs het Nieuwe De La Mar en hotel Weber (waar we volgende week een nachtje slapen wegens verjaardag) namen we op het terras van De Balie nog even een drankje en toen terug naar huis. Nog even wat zappen en hop, naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten