zondag 18 juli 2010

Vakantieman! Gezellig hè?!


Dit stukje schrijf ik op mijn laptop op het 'kladblok' onder het genot van de saxofoonklanken van Sonny Rollins, past perfect bij mijn
stemming. Heerlijk lui. Rinsma tovert een pan met Chili Con Carne op tafel, we hebben bronwater, Corsicaanse rosé, Bretonse cider,
SISI en sorbetlimoenijs en daarna zal ik deze woorden op het internet gooien, in de bar van de camping.



Feit: Met een zongebruinde huid is het beter in de spiegel kijken. Nagellak (fuchsiaroze) staat mooier op bruine vingers.En op
bruine teennagels (babyblauw). Bodylotion smeert beter op een zongebruinde huid. De wereld ziet er mooier uit als de zon schijnt. Ik wist het
al maar voel nu weer een extra bevestiging. Met andere woorden: wat is het leven goed! De zon schijnt hier uitbundig,
het zwembad is verkoelend, de ligbedden zijn prima. De sfeer is relaxed en de drankjes en hapjes gaan er allemaal goed in. Het echte
'boekenlezen' moet nog beginnen, vooralsnog ben ik alleen nog maar toegekomen aan de stapel tijdschriften die ik van huis meegenomen heb.

Mejuffrouw Rinsma is vandaag net iets te lang in het zwembad/de zon geweest. Zoveel UV op je harses en met zoveel enthousiame glijbaantrappen
op rennen heeft zijn weerslag, hoeveel je ook drinkt en hoe goed je jezelf ook hebt ingesmeerd. De weergoden brengen morgen een nog mooiere
dag en die zullen we waarschijnlijk op het strand en aan het zwembad doorbrengen. Hoe dan ook: we genieten ons lekker suf hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten