donderdag 26 december 2013

So that was Christmas

Op eerste kerstdag vertrokken wij van Amsterdam naar Leeuwarden, naar de (groot)moeder van de Rinsma's voor een gezellig en uitermate relaxed kerstdiner. De zalm van de Albert Cuyp was om door een ringetje te halen. De spaghetti aglio olio met gedroogde piri-piripepers van De Peperbol op de Albert Cuyp was eveneens niet te versmaden. Wat heerlijk allemaal! We waren tegen tienen thuis, nog even nazitten en kletsen, dan alweer bedtijd.
Tweede kerstdag begon met een beetje uitslapen. Niet voor mejuffrouw Rinsma trouwens. Zij vertrekt morgen naar Manchester en komt pas 5 januari terug. Dan moet je natuurlijk wel even in stijl afscheid nemen van je nieuwe vriendje. Zij was dus al snel gevlogen. Meneer Rinsma gaat wat radio-dingen ondernemen in zijn studio en ik zat om half 12 alweer in de trein. Om half 2 ontmoette ik iemand die ik via Twitter heb leren kennen en we hebben even heel gezellig zitten kennismaken en kletsen bij de Bijenkorf. Ze wilde daar graag afspreken omdat ze me iets wilde laten zien, zei ze. En ze nam me mee naar de shop-in-shop van Koh. Omdat ik zo dol was op nagellak en omdat ze het daar allemaal zo leuk inpakken mocht ik een nagellak uitzoeken! Nou, hoe lief is dat? Ik koos paars. Purplelicious, matchend bij mijn nieuwe paarse bloesje dat ik morgen ga dragen. We hebben nog even een klein stukje Kalverstraat gedaan, zeer tegen onze principes maar toch was het heel leuk. Ik hoop dat er een vervolg op komt want er was zeker een klik.


Vanavond ga ik mezelf eens even een uurtje terugtrekken in de badkamer. Dat paars is waarschijnlijk ook heel leuk op winterse teennagels. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten